2010. március 18.

Sok dolog van, amit most leírhatnék, de arra gondoltam, inkább élőben mondom el, akinek csak lehet :). Ezért az elmúlt hétről csak egy-két mondatban.
Meglátogattak ugye apuék (anya-apa-Toncso-Juci), pénteken kb 1 körül léptek ki a reptéren Eindhovenben, és hétfőn reggel vittem őket ugyanoda. A 3 nap alatt láttuk Amszerdamot, Rotterdamot, Hágát (és egy rövid eltévedés erejéig Eindhoven külvárosát:)), nem beszélve természetesen a lakóhelyemről, Arnhem-ről. Szóval elég sokat mentünk erre-arra az országban, sok mindent láttunk de természetesen ennyi idő nem nagyon elég arra, hogy teljesen felfedezzünk egy nagyvárost, viszont remek kiinduló pontot adnak a további túrákhoz :). Egyébként minél többször jöttök, természetesen én is annál többet fogok már tudni, úgyhogy megéri esetleg egy második körre is bejelentkezni:)). A látogatásról képek itt találhatók a Facebook-on.
Kár hogy nem maradtak tovább, de nem volt igazán nehéz a búcsú, mivel...

Most szombaton indulok haza, 2 híjján (ezt így kell írni?) 1300 km, 11.5 óra az út kocsival, de gondolom ebben még nincsenek benne a pihenők/tankolások...

View Larger Map
Külön érdekesség, hogy a Toyotát, amit eddig használtam leadtam (mivel amióta itt vagyok kb 3500 km-t tettem bele, és így átlépte a bűvös 25000-es határt - vagyis elvitték szervizelni. Helyette egy Ford C-max-ot kaptam, ami kicsit más. Nagyjából már megszoktam, csak az indítógombot keresem állandóan, közben ez meg kulccsal működik, nem úgy mint a Corolla...

Megpróbálok mindenkivel találkozni aki érdeklődik irántam, viszont rossz hír hogy nem vakáció lesz ez, hétköznapokon 9-5-ig Oroszlányban kell lennem (próbáltam ide egy jó linket találni, de nincs semmi, csak ez :)), ami azt jelenti még egy-egy plusz óra, Azért attól nem félek, hogy izzani fog a telefonvonal (annál is inkább, mert mobilszámomat tudjátok csak) csak nem akarom hogy azt higyjétek ez egy móka és kacagás hét lesz nekem, ugyanis a tréning és a hozzá kapcsolódó projekt elvégzése az egyik alapkövetelmény a programban. És én jól akarom elvégezni , nem csak túl lenni rajta...úgyhogy fura hogy ezt mondom, de most első a munka (értsd - nem fogok hétköznap hajnalig dorbézolni :)).

Egyébként érdekes, én rendesen rá vagyok parázva, hogy nem fogom teljesíteni a követelményeket (a "deliverables"-re tud valaki jobb szót?), miközben pedig épp ma volt egy találkám a helyi főnökkel, akinek nagyon bejön, amit csinálok és folyamatosan dícsért (de lehet hogy csak a lelkiismeretfurdalás miatt, mert 2 órával később ért rá, mint a megbeszélt időpont), de nekem akkor is az az érzésem, hogy nem leszek elégedett amikor majd távozom. Na mindegy, még több mint 3 hónap van hátra, szóval azért van még remény :D. Közben persze már most készülnöm kell a kínai tréningre mindenféle feladatot meg kell csinálni előre, 3 könyvet kéne kiolvasnom (jó, egyenként nem nagyok), miközben még ott van az is, amiből vizsgáznom kell. Emellett ugye még mindig próbálok hollandul tanulni, kosarazni, és a szokásos házimunkát is el kell végezni. Ezzel megint csak visszakanyarodtunk oda, hogy bocsi, ha nem válaszolok egy levélre vagy üzenetre hamar, de van amikor csak simán elfeledkezem róla ennyi dolog között :) - szóval nem megsértődni, hanem csak bökdössetek virtuális ujjaitokkal tovább, amíg nem írok/hívok vissza :)

Na de tényleg - egy pár nap és találkozunk ;)
P

2 megjegyzés:

  1. Nem baj, ha elégedetlen vagy, mert az arra sarkal, hogy jobban csináld, amit csinálsz. Ez a fajta maximalizmus nem árt a karrierednek, sőt. A hétvége meg felejthetetlen volt.

    T

    VálaszTörlés
  2. Még mindig nem értem mi olyan nagy szám néhány turbinalapát tisztításán... Pár kiskorú kényszermunkás, és egy sprődebb (hosszú ö?(sose használtam ezt a szót)) budikefével mindent meg lehet oldani...
    Félretéve a tréfát, ne parázz a teljesítés miatt, csak úgy állítsd össze a programot, hogy minnél több KONECRANES-es daru keljen hozzá!

    VálaszTörlés